Witaj! Rejestracja

Głos Kobiet w Sieci

Witaj na naszym forum. Zanim napiszesz pierwsze słowo zapoznaj się z naszym regulaminem http://www.maszwybor.net/showthread.php?tid=2. Pamiętaj, jeśli przyszedłeś/przyszłaś tutaj aby naruszać nasz spokój, obrażać nas czy próbować dyskutować z naszymi przekonaniami twoja bytność tutaj zostanie natychmiast zakończona. Nie chcemy dyskusji ideologicznych. Nie chcemy rozmów czy postępujemy słusznie czy nie! Nie chcemy oceniania nas! Dlatego uważnie dobieraj słowa! (June 16, 2016)

Prosimy, przeczytaj najpierw ten dział: http://www.maszwybor.net/forumdisplay.php?fid=83 Jeśli jesteś pewna, że nie znalazłaś odpowiedzi na swoje pytanie, załóż wątek. W ten sposób unikniemy niepotrzebnego dublowania tematów. (August 17, 2016)


pilna sprawa. proszę o pomoc.
#21
Mam tendencję do wysokiego ciśnienia, zwłaszcza w gabinecie lekarskim- " syndrom białego fartucha". Odpukać nic się nie dzieje. Tylko ten niesmak, aż nie mogę palić. :D
Odpowiedz
#22
samosia, coś gdzies o tym posmaku słyszałam, nie kojarzę jeszcze gdzie ale znajdę to
Odpowiedz
#23
Dziękuję Justyna byłoby fajnie :) A to dodatkowe zabezpieczenie to jeszcze po okresie 7 dni?

Kurde, tyle co zdążyłam wyczytać w necie to: OBJAW CIĄŻY! (?) Nie no wykluczone, w dzień kiedy dostałam okres jeszcze zrobiłam test.
Odpowiedz
#24
7 dni to mus, bo anty jeszcze nie działają
jak zastosujesz przez 10 dni będzie ok,
Odpowiedz
#25
Właśnie wróciłam od pani ginekolog, bo mojego doktorka nie było. Musiałam trochę nakłamać i podpisać oświadczenie ze zostałam zapoznana ze skutkami ubocznymi leków antykoncepcyjnych. Namawiała mnie na spiralę twierdząc ze to mniejsza ingerencja w organizm kobiety. Zwykła wkladka niehormonalna, koszt spirali plus założenie 600 zl. Już byłabym skłonna ją założyć ale ta kwota mnie powaliła. Pisałyście ze to tania sprawa. Czy faktycznie lekarze oszukują w tej kwestii chcąc zarobić? Poza tym mam minimalną nadżerkę i musiałabym ja wpierw zlikwidować.
Odpowiedz
#26
tak, to czyste naciąganie.
Ja w Krakowie, wprawdzie 4 lata temu zapłaciłam za spiralę i założenie 250 zł.

Samosia, spirala zwykła na receptę kosztuje ok 80 zł.

Założenie na NFZ za darmo, tylko ciężko do gina się wstrzelić w termin, bo to jest 4,5 dzień cyklu, znaleźć w ogóle takiego co zakłada.

Możesz popytać. Spiralę na receptę kupić, a potem iść do gina z nią i niech Ci założy. Za 150-200 na pewno znajdziesz.
"Barbie nie może cenić innych kobiet, ponieważ musi z nimi rywalizować: jestem piękniejsza, zgrabniejsza, nie mam cellulitu, mam narzeczonego, a ty nie masz. Potem kobiety wyobrażają sobie, że wystarczy wyjść za mąż, aby mieć u stóp cały świat. Nikt im nie mówi, że małżeństwo to jest ogromna, ciężka praca."
Maria Janion
Odpowiedz
#27
Pokombinuję. :)
Odpowiedz
#28
szukam cały czas informacji o metalicznym posmaku i znalazłam dwie przyczyny
1. to nagłe zmiany hormonalne - rozpoczęcie leczenia antykoncepcyjnego
2. brak witamin - anemia po poronieniu
Odpowiedz
#29
Dzięki Justyś żeś o mnie nie zapomniała :) Anemia też wykluczona. Myślisz ze minie z czasem? Trochę mi to przeszkadza, ale juz wolę to od ciąży.
Odpowiedz
#30
powinno minąć jak organizm przywyczai sie do hormonów, ale jak nie minie to daj znac
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości