Witaj! Rejestracja

Głos Kobiet w Sieci

Witaj na naszym forum. Zanim napiszesz pierwsze słowo zapoznaj się z naszym regulaminem http://www.maszwybor.net/showthread.php?tid=2. Pamiętaj, jeśli przyszedłeś/przyszłaś tutaj aby naruszać nasz spokój, obrażać nas czy próbować dyskutować z naszymi przekonaniami twoja bytność tutaj zostanie natychmiast zakończona. Nie chcemy dyskusji ideologicznych. Nie chcemy rozmów czy postępujemy słusznie czy nie! Nie chcemy oceniania nas! Dlatego uważnie dobieraj słowa! (June 16, 2016)

Prosimy, przeczytaj najpierw ten dział: http://www.maszwybor.net/forumdisplay.php?fid=83 Jeśli jesteś pewna, że nie znalazłaś odpowiedzi na swoje pytanie, załóż wątek. W ten sposób unikniemy niepotrzebnego dublowania tematów. (August 17, 2016)


Zdrowe odżywianie czas zacząć
#1
Jako że skutki idącej jesieni i zimna odczułam pożerając dziś:
3 naleśniki, zupę na boczku z kiełbasą, tosty na śniadanie, wafelki, lody, ciastka markizy z masą waniliową popijając kolą
mówię temu basta!

Zaczynamy poprawiać swoją dietę tak, aby wejść w nowe dobre nawyki.

Zainteresowane osoby zapraszam.

Co jutro na śniadanie jemy miłe panie?
"Barbie nie może cenić innych kobiet, ponieważ musi z nimi rywalizować: jestem piękniejsza, zgrabniejsza, nie mam cellulitu, mam narzeczonego, a ty nie masz. Potem kobiety wyobrażają sobie, że wystarczy wyjść za mąż, aby mieć u stóp cały świat. Nikt im nie mówi, że małżeństwo to jest ogromna, ciężka praca."
Maria Janion
Odpowiedz
#2
Ja podczepiam się do wątku i obiecuję odstawić biały chleb i słodycze inne niż gorzka czekolada, a na śniadanie owsianka :)
Odpowiedz
#3
Supernova...jakbym czytala swój jadłospis sprzed paru dni :rotfl:
Ja zaczelam wczoraj :)
Mój dzisiejszy jadlospis:
- Kasza jaglana z jablkiem, cynamonem, kardamonem, ibirem
-Koktajl: pol banana, ananas, siemię lniane
-warzywa duszone: cukinia, baklazan, pieczarki, papryka, cebula, czosnek, pomidory z ziolami prowansalskimi
-rukola z pomidorem i prazonymi pestkami dyni

Nie mam zbyt dużej wiedzy na temat zdrowego żywienia. Mam zamiar odkrywac tajniki. Nie zawsze tez mam czas na gotowanie, dlatego czasem bede jesc cos na szybko, ale chce by choc trochę bylo to lepsze niz batonik, chipsy czy pizza.
Nie wierze tez, ze zupełnie zrezygnuje ze wszystkich zakazanych produktów, ale jeśli choc trochę je ogranicze, to juz będzie to dla mnie ogromny sukces.
Chce schudnac, to fakt. Ale przede wszystkim chce zmienić swoje nawyki zywieniowe. Chce jesc 4-5 posilkow dziennie, bo dotad jadlam gora dwa, a wieczorem lub w nocy robilam napad na lodowke. Moja największą slaboscia sa slodycze...cukier w kazdej postaci. Zrezygnowanie z niego będzie dla.mnie jak odstawienie narkotyków.

Do tego postanowilam, ze musze się ruszac.
Zaczynam biegac i robie brzuszki...to.na dobry początek :)
Dzisiaj: rano 150 brzuszkow, po przyjsciu z pracy 200.
I lece biegac, nie sadze, ze wytrzymam dluzej niz 15 minut :p
Pa­miętaj, że wszys­tko, co uczy­nisz w życiu, zos­ta­wi ja­kiś ślad. Dla­tego miej świado­mość te­go, co robisz
Paulo Coelho
Odpowiedz
#4
No moja zmora były z kolei slone przekąski typu chipsy paluszki krakersy itp. ale z uwagi na swoje wyniki badan musialam sila rzeczy je odstawić-i o dziwo nie było to takie trudne jakby się wydawalo.Mi się wydaje ze motywacja jest tu niezmiernie wazna ja chciałam być zdrowa mieć dobre wyniki badan a przy okazji chciałam schudnąć i po części mi się to udało:)
Ja tutaj dorzucę jeszcze jedna rade-co najmniej 1,5-2l wody mineralnej niegazowanej zadnych sokow coli itp. działa cuda:)))
Odpowiedz
#5
taak woda, woda to podstawa, ja akurat wolę gazowaną :)
Odpowiedz
#6
Ja tez wole gazowana ale jak mus to mus i od pol roku pije wode bez babelkow da się przyzwyczaić ale tak jak mowie do wszystkiego trzeba silnej woli i motywacji bo chciałam swoja rodzine poprzestawiać ale niestety nie udało się:(no ale oni nie maja ani jednego ani drugiego:(
Odpowiedz
#7
Ja akurat pije tylko wodę niegazowaná :) ale za to uwielbiam słodycze ,pizzę ziemniaki pieczone i wszystko co do tego podobne :( Śniadania nie jem bo nie mam kiedy wypijam za to dużo kawy a znowu po obiedzie i wieczorem nadrabiam :( Też muszę coś zmienić bo ostatnio zaczełam się czuć taka pełna...Ostatnio prowadzę dzieciaká z wioski treningi z piłki przy okazji gram z nimi to trochę ruchu chociaż mam bo po za tym to masakra,..
Odpowiedz
#8
No i cel osiagniety.
Przebieglam 2km. Jak osiągnę to bez wysilku, to zwieksze na 3km.
Wodę pije, niegazowana. Conajmniej 1,5l. I w piciu wody wazne jest to by pić przrz caly dzien, a nie 3 razy dziennie wypic duszkiem po pół litra.
Dzien zaczynam od szklanki cieplej wody z sokiem wycisnietym z polowki cytryny...to prezent dla wątroby. Bo zaraz potem niestety pije kawę. A dopiero potem śniadanie. Na razie nie jestem w stanie z tego zrezygnować. Poranna kawa, to najwieksza z moich przyjemności...muszę sobie cos zostawić, zeby miec motywacje do wytrzymania przy tych salatach, kaszach, itd. :p

Iwa...ale to właśnie chodzi o zmiany...jak to nie masz kiedy??? To wstan 10 minut wcześniej. Albo naszykuj wieczorem, zeby rano podgrzać. Sa rozne rozwiązania, a czas napewno nie jest wymówka.
Klaps się należy!!!
Wiem, co pisze. Bo dama dotąd tak mowilam :p
I jaki efekt? Moj syn jak rano kaze mu zjrsc śniadanie przed wyjściem z domu, pyta: dlaczego, przeciez Ty nie jesz i żyjesz :(
Pa­miętaj, że wszys­tko, co uczy­nisz w życiu, zos­ta­wi ja­kiś ślad. Dla­tego miej świado­mość te­go, co robisz
Paulo Coelho
Odpowiedz
#9
właśnie justa, przypomniałaś mi o occie jabłkowym, do porannej wody :) muszę zakupić...tylko zastanawiam się czy nie będę miała jakichś rewelacji w połączeniu z płatkami owsianymi :P

A co do kawy, sama w sobie przecież nie jest szkodliwa, oczywiście pita z umiarem, no i koniecznie najpierw śniadanie :)
Odpowiedz
#10
Ja tez pilam najpierw kawe a potem sniadanie i niestety to mi zostało tylko zamiast kawy zwyklej pije kawe Inke i jest git:)
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości