moja spirala miedziana
#11
Renia

brawo oklasky
Nie chcemy dyskuzji ideologicznych, rozmów czy postępujemy słusznie czy nie, oceniania nas! Dlatego uważnie dobieraj słowa! http://www.maszwybor.net/showthread.php?tid=2
Odpowiedz
#12
No to jesteś druciarą! :lol: Gratuluje odwagi-ja nie wiem, czy sie zdecyduje... :/
Odpowiedz
#13
Noooo, po trzecim :p
Odpowiedz
#14
Miałam pisać i zapomniałam. Pisałaś że zostawił Ci długą jedną nitkę. One są dwie, tylko się złączyły :)
mam tak samo, ale idzie wyczuć że to są dwie. Co do długości to też tak mam. Moje się zawijają za szyjkę. Na początku też wydawały mi się za długie ale teraz tak wolę. Są zawinięte i nikomu nie przeszkadzają, a tak jakby były krótsze to bym się bała że będę dzgadz ;)
Odpowiedz
#15
Tak? Właśnie się zastanawiałam co on mi tam wsadził ze jest tylko jedna nitka??
Co do długości to wydawała mi się dlugasna jak miałam jeszcze okres bo prawie wystawala, ale teraz szyjka poszła wyżej i jest dokładnie jak u ciebie. Zawinela się w kłębek na samym końcu i tam sobie siedzi nikomu nie wadzac :)
Wczoraj się trochę bałam ze mi ją mąż wyciągnie w trakcie ale nic takiego nie miało miejsca. Wręcz przeciwnie. Ani ja nic nie czułam ani mąż.
Czekam tylko na pierwszą kontrolę czy nic tam się nad planowego nie zagniezdzi :D bo takie myśli mnie trochę prześladują.
Spirala jest fantastyczna. Polecam z całego serca.
Odpowiedz
#16
Jestem po kontroli.
Wszystko siedzi idealnie i równo,niteczki przyciete i jest git :)
Jedna sprawa,mianowicie zapytałam lekarza, co będzie jak zajde w ciążę? Wyciągnie czy zostawi?
I wiecie co? Wyciągnie jupi
Tak tak.. Zapytałam czy prywatne czy na nfz :)
Zaśmiał się. Zaczekal aż wyjdzie położna i powiedział ze za 50ZŁ :D
Także dziewczyny. W końcu w razie czego wiecie gdzie uderzać :P
Odpowiedz
#17
Reniu wspaniałe wieści :D teraz już tylko korzystać z jej dobrodziejstw :p
Po każdej ,największej burzy ... ten ...promień musi wyjść ..... w stronę słońca idź ....w stronę słońca idź ....
Odpowiedz
#18
Jak wyciągnie to ok. Tylko trzeba to zrobić jak najwcześniej, bo później może sie Pan dr rozmyślić ;)
Odpowiedz
#19
Super wiadomość.ja czekam na razie na wyniki histeroskopii. I tez spirala będzie.
to tabletek nie mam głowy choć prawie 7 lat lykalam i nie zaszlam.
ale.co spirala to spirala.i pełna wygoda :)
Odpowiedz
#20
Renia...dzizys...jaka ciąża???
Pukne Cie w lepek, jak Cię w koncu zobacze :p
Pa­miętaj, że wszys­tko, co uczy­nisz w życiu, zos­ta­wi ja­kiś ślad. Dla­tego miej świado­mość te­go, co robisz
Paulo Coelho
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości