Witaj! Rejestracja

Głos Kobiet w Sieci

Witaj na naszym forum. Zanim napiszesz pierwsze słowo zapoznaj się z naszym regulaminem http://www.maszwybor.net/showthread.php?tid=2. Pamiętaj, jeśli przyszedłeś/przyszłaś tutaj aby naruszać nasz spokój, obrażać nas czy próbować dyskutować z naszymi przekonaniami twoja bytność tutaj zostanie natychmiast zakończona. Nie chcemy dyskusji ideologicznych. Nie chcemy rozmów czy postępujemy słusznie czy nie! Nie chcemy oceniania nas! Dlatego uważnie dobieraj słowa! (June 16, 2016)

Prosimy, przeczytaj najpierw ten dział: http://www.maszwybor.net/forumdisplay.php?fid=83 Jeśli jesteś pewna, że nie znalazłaś odpowiedzi na swoje pytanie, załóż wątek. W ten sposób unikniemy niepotrzebnego dublowania tematów. (August 17, 2016)


Zastrzyk hormonalny
#11
Justa....beczy Janie po tabsach utylam..beczybeczybeczy
Odpowiedz
#12
ubaw
Opisując zastrzyk napisałaś, ze przytylas :p

Wyobraź sobie, że ja w ciąży przytylam 32 kg...więc nie panikuj luzik a wróciłam do wagi :)
Pa­miętaj, że wszys­tko, co uczy­nisz w życiu, zos­ta­wi ja­kiś ślad. Dla­tego miej świado­mość te­go, co robisz
Paulo Coelho
Odpowiedz
#13
Aaaa! Myślałam że po cieście! !! Tfu! Cilescie :)
(Uwielbiam mój slowniq)
Odpowiedz
#14
Ja też go kocham :lol:

Nieee...ciasto luzik
Nie ograniczaj się :p (miałam na myśli słownik oczywiście ubaw )
Pa­miętaj, że wszys­tko, co uczy­nisz w życiu, zos­ta­wi ja­kiś ślad. Dla­tego miej świado­mość te­go, co robisz
Paulo Coelho
Odpowiedz
#15
Witajcie.Stosowałam zastrzyki i u mnie wszystko było ok. ale z tego co wiem niektóre kobiety po zastrzyku moga plamić przez te 3-mce ( zwłaszcza te, które plamiły po tabsach). Dla mnie to była super sprawa , żadnej miesiączki itp.( biust sie powiekszył i nie zmalał jak przestałam stosowac a miałam miseczkie a a teraz mam duże b - podchodzące czasem pod c) . Trzeba pamietac , że po stosowaniu ok. 4 zastrzyków płodnosć moze powracać do 2 lat ( u mnie osobiście 19-mcy po 3 zastrzykach)ale nie wiadomo jak u innej kobiety , ja musiałam wywoływać miesiączkie bo chciałam przejsć na tabletki ( a po odstawieniu wiadomo bałam sie wpadki - nie wiadomo kiedy płodność wraca).Niektóre panie żle reaguja na taka dawkie hormonów i w tym przypadku nie idzie ich odstawic tak jak przy tabsach ale trzeba czekać az przestana działać.O ile pamiętam( nie jestem pewna już tego po kilku latach ) nie jest dobrze przez dłuzszy czas je stosować a robić przerwy , dobre gdy ma się problemy z wątroba czy z żołądkiem ( hormon uwalniany stopniowo) i nie ma wpływu na wątrobę itp. Niedługo zamierzam powrócic do nich sama , chociaz że gdy raz u innego niz stałego gina byłam i powiedziałam co miałam to stwierdził , że wziełam hormony jak dla słonia....cóż zastrzyki mnie nie zawiodły a tabletki i owszem ( nieplanowana ciąża), na zastrzyk nie maja wpływu choroby czy zatrucia.Cena niecałe 50 zł na 3-mce ( plus wizyta) to nie jest drogo w porównywaniu do tabletek tzw. nowej generacji czy plastrów.
Odpowiedz
#16
Hej dziewczyny! Mam pytanie względem tego zastrzyku. Bo byłam u gina mam receptę, czekałam na okres, dziś rano go dostałam i jutro planuje go przyjąć. Tylko, że jestem przeziębiona. Ale to nie ma znaczenia prawda? Czy muszę być w pełni zdrowa aby go przyjąć?
Odpowiedz
#17
Hej! To nie ma znaczenia, możesz go spokojnie przyjąć
Odpowiedz
#18
o to super, to jutro z rana pędzę, dziękuję :)
Odpowiedz
#19
hej dziewuszki, to znowu ja. Mam pytanie względem stosowania 2-go zastrzyku. Bo 1-szy wzięłam 28 września no i co, teraz powinnam wziąć 28 grudnia? Nie wiem kurczę, a do ginekologa dopiero mam na styczeń nie wiem jak to ma być, poradzicie mi?
Odpowiedz
#20
wydaje mi się że w przypadku zastrzyków jeden dzień w tą czy w tą nie robu różnicy
a jak brałaś pierwszy to lekarz od razu umówił cie na wizyte na styczeń?
Nie chcemy dyskuzji ideologicznych, rozmów czy postępujemy słusznie czy nie, oceniania nas! Dlatego uważnie dobieraj słowa! http://www.maszwybor.net/showthread.php?tid=2
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości