Witaj! Rejestracja

Głos Kobiet w Sieci

Witaj na naszym forum. Zanim napiszesz pierwsze słowo zapoznaj się z naszym regulaminem http://www.maszwybor.net/showthread.php?tid=2. Pamiętaj, jeśli przyszedłeś/przyszłaś tutaj aby naruszać nasz spokój, obrażać nas czy próbować dyskutować z naszymi przekonaniami twoja bytność tutaj zostanie natychmiast zakończona. Nie chcemy dyskusji ideologicznych. Nie chcemy rozmów czy postępujemy słusznie czy nie! Nie chcemy oceniania nas! Dlatego uważnie dobieraj słowa! (June 16, 2016)

Prosimy, przeczytaj najpierw ten dział: http://www.maszwybor.net/forumdisplay.php?fid=83 Jeśli jesteś pewna, że nie znalazłaś odpowiedzi na swoje pytanie, załóż wątek. W ten sposób unikniemy niepotrzebnego dublowania tematów. (August 17, 2016)


Żarty się skończyły!
#11
Dziewczyny, myślę że nawet jeśli by było referendum to i chyba tak więszkość ludzi byłaby przeciw aborcji - nie oszukujmy się, że w tym kraju jest inaczej. Ktoś obecny rząd wybrał a nie była to mniejszość. Do tego są osoby nie wyborcy, którzy też są przeciw.
Ale fakt, powinno być na ten temat referendum a nie by decydowała sejmowa większość katolicka.
Nie wierzę, że protesty zmienią wynik głosowania ale być może zmienią świadomość ludzi, ktorzy nie zastanawiali się wcześniej nad tym tematem i być może w przyszłości będzie kolejna szansa na to by coś zmienić.
Nie wierzę, że za tych rządów jest możliwa jakakolwiek zmiana na lepsze ale swój protest warto wyrazić, nawet jeśli w niczym to nie pomoże.
Najbardziej tragiczne jest to, że ci ludzie nie zdają sobie sprawy z tego a raczej jest to objaw obludnej hipokryzji, że zakazywanie aborcji nie zmniejsza ilości aborcji, niepotrzebnie ją opóźnia, wykonywana pokątnie u lekarzy rzeźników może powodować bezpłodność, uszczerbek na zdrowiu albo śmierć albo nie daje kobiecie czasu na przemyślenie całej sytuacji bo całą energie, uwagę skupia na znalezieniu sposobu na aborcję a nie sposobu by jednak to jakoś wszystko poukładać (chodzi mi o kobiety, które na przykład zmusza do aborcji sytuacja materialna albo inne życiowe sprawy, nie o kobietach, które są pewne swojej decyzji). Dobrze, że się o tym mówi, brawo dla Mai, że mówi mądre rzeczy. Może w końcu do kogoś dotrze, że pomimo zakazów kobiety jak chcą aborcji to ją wykonają. Chciałabym żyć w cywilizowanym kraju ale wiem, że w chwili obecnej prawo aborcyjne sie nie zmieni na bardziej liberalne i na razie mam tylko nadzieję, że się ono nie zaostrzy. Ale protestować trzeba.
Odpowiedz
#12
Ja mam tylko nadzieję, że odpowiednie osoby zostaną osadzone i odpowienio ocenione w historii... 
Nic nie trwa wiecznie, władza przemija jak wszystko. Gorąco liczę że społeczeństwo sie OBUDZI i wreszcie pojdzie do wyborów jak należy!!! Chodziłam do kazdych wyborów, całą rodzinę ciagalam- myślałam ze do kolejnych nie pojde! Ale pójdę chocbym miała się czołgać...
Gnoje pier... olone!!! W piora obrosli bo dostali 30% poparcia z 50% ludzi ktorzy poszli do wyborow!!!
Mam ochote krzyczec... Brak mi juz slow na ta cala idiotyczna politykę...

U mnie czarny protest 29.09...
Pójdę.. Pewnie nic to nie da ale jak Santa piszesz- może coś zmieni w umyslach spoleczenstwa... Pójdę, bo to lepsze niż siedzenie na tyłku i narzekanie. Może będzie okazja żeby dać upust emocjom...
Planuję wypchać brzuch na ciążowy i zrobić transparent CHCĘ ABORCJI!!! Może pokażą gdzieś w gazecie...
Siła jest kobietą...
Odpowiedz
#13
Dziewczyny ale nie chodzi o większości czy mniejszości czy poglądy polityczne. Chodzi o to że ja nie chcę żeby ktoś decydował o moim życiu. Jak dla mnie prawo do aborcji powinno być czym w deseń praw mniejszości narodowych. Skoro większość aborcji nie chce to tym lepiej mniej ich będzie ;) ale czemu Ci którzy chcą żeby aborcja była na żądanie mają nie mieć do niej dostępu. To jest właśnie kwestia której nie rozumiem.
P.S. Karla rozwalilas mnie tym tekstem o brzuchu i transparencie na łopatki ;)
"Zdrowy rozsądek to zbiór uprzedzeń nabytych do osiemnastego roku życia."
A. Einstein 
Odpowiedz
#14
Strasznie się robi w tym kraju, jak tak będzie dalej, to wyprowadze się na Słowację i zatrudnie w klinice aborcyjnej, pomagając biednym Polkom :D
Odpowiedz
#15
Przeraża mnie to co sie dzieje , czytam te komentarze w necie , az niedobrze sie robi . Mam wrazenie ,ze wiekszosc ludzi w naszym kraju ma wyprane mozgi . Rozumiem ,ze ktos moze byc przeciw aborcji na zyczenie , ale jak mlodziutka dziewczyna moze uwazac ,ze calkowity zakaz aborcji jest dobry i tak powinno byc , dziewczyna ,ktora ma przed soba cale zycie i nie wie jakie sytuacje ja w zyciu spotkaja. Tragedia jak bardzo spoleczenstwo jest nieswiadome.
Nie bede juz sie z nimi klocic na fb oni i tak usuwaja komentarze ... Jutro w Olsztynie czarny protest jak sie uda to bede.
Czasami cały Twój świat musi runąć , zanim zorientujesz się co masz i czego nie chcesz.                                         
Odpowiedz
#16
MIEJSCA DEMONSTRACJI:
WARSZAWA, NIEDZIELA, GODZ. 12:00, Pl. Dąbrowskiego 5, Biuro posłanki PO J. Fabisiak
BIAŁYSTOK, NIEDZIELA, GODZ. 12:00, Mickiewicza 3
KATOWICE, NIEDZIELA, GODZ. 16:30, Róg 3 Maja i Stawowej
KOSZALIN, CZWARTEK, 29 WRZEŚNIA, GODZ. 18:00 Plac Wolności, Biuro PiS.
KRAKÓW, NIEDZIELA, GODZ. 12:00, Rynek
ŁÓDŹ, NIEDZIELA, GODZ.12:00, Pasaż Schillera
OLSZTYN, NIEDZIELA, GODZ. 12:00
SOPOT, SOBOTA, GODZ. 13:00, Plac Konstytucji 3 Maja
WROCŁAW, NIEDZIELA, GODZ. 16:00, Rynek
Odpowiedz
#17
(24-09-2016, 23:10)Martuska napisał(a):  Przeraża mnie to co sie dzieje , czytam te komentarze w necie , az niedobrze sie robi .  Mam wrazenie ,ze wiekszosc ludzi w naszym kraju ma wyprane mozgi . Rozumiem ,ze ktos moze byc przeciw aborcji na zyczenie  ,  ale jak mlodziutka dziewczyna moze uwazac ,ze calkowity zakaz aborcji jest dobry i tak powinno byc , dziewczyna ,ktora ma przed soba cale zycie i  nie wie jakie sytuacje ja w zyciu spotkaja. Tragedia jak bardzo spoleczenstwo jest nieswiadome.
Nie bede juz sie z nimi klocic na fb  oni i tak usuwaja komentarze ... Jutro w Olsztynie czarny protest jak sie uda to bede.

Bo taka młoda myśli że to się jej nie przydarzy ::(   wiem bo sama tak kiedyś myślalam .
Potem był zimny prysznic bo mając 22 lata po podręcznikowej ciąży urodziłam syna z zespołem Downa , mnie się udało wychowujemy mlodego razem z mężem jednak nie wszystkie maja to szczęście i zostaja same z chorym dzieckiem. 
Pau  buziak
Odpowiedz
#18
dziewczyny, ja mam wkurw
rozmawiałam ze federacją przed czytaniem ustawy, było wiadomo że odrzucą

ja jadę pod sejm w sobotę następną, nie zgadzam się na taką sytuację!
nie mam pomysłu co zrobić, to co my możemy to dalej edukować i edukowac gdzie tylko można
mówić o prawach jakie mają kobiety, nie bać się dyskusji z opozycją bo argumenty mają z dupy wzięte

tak czy inaczej ja dołączam do manifestujących, wychodze na ulicę pokazac że się nie zgadzam na taką sytuację
wam polecam też... zjednoczmy się, poznajmy nawzajem, informujmy czym się zajmujemy, wy sie nie bójcie bo nikt wam nic za to nie zrobi
to powód do dumy, że pomogłyśmy tylu kobietom wyjść z najbardziej dramatycznych sytuacji w życiu
taki mam plan na najbliższy tydzień
Nie chcemy dyskuzji ideologicznych, rozmów czy postępujemy słusznie czy nie, oceniania nas! Dlatego uważnie dobieraj słowa! http://www.maszwybor.net/showthread.php?tid=2
Odpowiedz
#19
Jedynym wyjściem z tej sytuacji byłby ogolny strajk roznych grup zawodowych- pojsc za służba zdrowia, górnicy, kolej, nauczyciele, policja celnicy itp. Totalny paraliż państwa, tylko to może rozpier...olic ten cały pis! Laski, wiem że stan wojenny, ale inaczej nie da się tych popaprancow od koryt oderwać. Widziałyście wystapienie Janickiej w tvp info? Że kazde dziecko musi się urodzić a zwlaszcza to jedno bo może być nim Jezus? To już kpina z narodu to po prostu już niesmieszny zart! Też mogę wyjść na ulicę, tylko to nic nie da. To muszą być masowe wyjścia, i tak jak mówię, dobry czas zgrywa się z wyjściem roznych grup...
Siła jest kobietą...
Odpowiedz
#20
Najgorsze ze te debile ta ustawa skarza kobiety na smiertelne zagrozenie i te dzieci ktorych tak bronia. Zaden lekarz nie podejmie ryzyka prowadzenia ciazy zagrozonej nawet jesli kobieta tego bedzie chciala bo jesli poroni to groza mu 4 lata ja pierd...wypowiadal sie lekarz specjalista ktory wyraznie im powiedzial ze wedle tej ustawy to kobieta w 32 tygodniu ze stawnem predrzucawkowym jest skazana na smierc bo zaden lekarz jej niw pomoze bo jesli wcesniak umrze to dla Niego 4 lata co za imbecyle szkoda slow oni sie z ***.... na lby pozamieniali. Normalnie wysiadam ma czlowiek ochote wyjsc na ulice i odstrzelic tych debili.. zly zly zly
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości