Witaj! Rejestracja

Głos Kobiet w Sieci

Witaj na naszym forum. Zanim napiszesz pierwsze słowo zapoznaj się z naszym regulaminem http://www.maszwybor.net/showthread.php?tid=2. Pamiętaj, jeśli przyszedłeś/przyszłaś tutaj aby naruszać nasz spokój, obrażać nas czy próbować dyskutować z naszymi przekonaniami twoja bytność tutaj zostanie natychmiast zakończona. Nie chcemy dyskusji ideologicznych. Nie chcemy rozmów czy postępujemy słusznie czy nie! Nie chcemy oceniania nas! Dlatego uważnie dobieraj słowa! (June 16, 2016)

Prosimy, przeczytaj najpierw ten dział: http://www.maszwybor.net/forumdisplay.php?fid=83 Jeśli jesteś pewna, że nie znalazłaś odpowiedzi na swoje pytanie, załóż wątek. W ten sposób unikniemy niepotrzebnego dublowania tematów. (August 17, 2016)


Suplementy i odżywki - ćwiczymy :)
#11
Hmm.. Wiecie co? Zostaje królikiem doswiadczalnym :D potem zrobię recenzję czy coś działa czy to reklama. Oczywiście nie wezmę wszystkich suplementów na raz :D :P

Ja to trochę dziwna jestem. Mogę ćwiczyć i ćwiczyć. Dopiero wychodzę z siłki. Zrobiłam sobie od 10 3 dłuższe przerwy. Ludzie wychodzą i przychodzą a ja sobie robię serię za serią. Ogólnie moje nogi i tyłek to tragedia.

Błędy też się dla mnie liczą. Nie wykreślam ich ani z życia, ani z pamięci. I nigdy nie winię za nie innych.
Odpowiedz
#12
Teo dobrym spalaczem tez podobno jest bialko WPC80.eu zaraz po treningu. Buduje mase miesniowa a miesnie spalaja najwiecej kalorii czyli pobudzaja metabolizm spoczynkowy odszukam linka do artykulu na ten temat i wysle. Ja od stycznia walcze z chodakowska ale przerazilam sie jak waga poszla w gore zamiast w dol wiem ze to misnie ale jednak w glowie sie podzialo potem nieplanowana ciaza w ktorej brak sil na trening teraz biore sie za siebie znowu. Od 2 tygodni 1200 kcl poradzila Szalonazona 2,4 kg w dol nie waze sie za czesto dam znac co i jak potem i zastanawiam sie nad ta dieta HCG od Isaf bo jak to sprytnie okrelili diata to 80% sukcesu. Wzrost 164 obecnie 59 kg przed ciaza poprzednia 54 i do tego daze. Na razie 1200 gazelka taki chodzirz rolki czasem bikini chodakowskiej i robie po minucie plankow.
Odpowiedz
#13
Przy treningach w pierwszej kolejnosci centymetr a potem waga :)
Odpowiedz
#14
Robilam zdjecia i mierzylam zaczelo byc smuklejsze cialo ale to jeszcze nie to widac duzo pracy przedemna i dieta. Na razie doksztalcam sie w dietach w tym HCG  :D
Odpowiedz
#15
Teofano, ja wracam do swoje diety sprzed ciąży. czyli diety, w której nie miesza się białek i węglowodanów + ćwiczenia.
W ciagu 2 miesięcy schudłam 5 kg z 55 do 50 bez katowania się.
Teraz ważę chyba z 56 bo nie dość, że w ciąży nic nie robilam tylko leżałam i jadłam to po akcji źle się czułam i każdy ruch mnie bolał to jeszcze zajadałam stres czekoladką :-)

Czyli:

rano na czczo sok z cytryny + ciepła woda + odrobina chili - oczyszcza i odkwasza organizm, wypijam co najmniej szklankę albo dwie bo rano trzeba bardzo dobrze nawodnić organizm

po 30 minutach śniadanie bogate w węglowodany (jadłam muesli własnej roboty: płatki orkiszowe + mieszanka orzechów + wkrojony owoc i zalewałam ciepłą wodą - nie mlekiem ani jogurtem!)

ok. 1o drugie śniadanie - sok z pietruszki i owoców lub innej zieleniny jak jarmuż albo szpinak + owoce (często kiwi bo odkwasza organizm) a jak nie miałam soku to owoce - najczęściej kiwi albo jabłka albo pomarańcze - im bardziej sezonowy owoc tym lepiej - unikać bananów i czereśni i dużej ilości arbuza

0k. 11:30 łykam dwie tabletki therm fast slim i piję co najmniej szklankę wody, po pierwsze by się nawodnić a po drugie by wypchać żołądek wodą

ok. 12 -13 obiad - można jeść co sie chce, ważne by nie mieszać węglowodanów z białkamia więc jemy na przykład mięso z surówką albo warzywami albo na przykład makaron z warzywami


ok. 16-17 w zależności co jadłam na obiad kolejna porcja soku warzywno - owocowego - ważne by robić samemu bo takie z kartonika to sama sól, cukier i konserwanty


ok. 20-21 ćwiczenia - mam karnet na fitness ale wolę sama - ćwiczę - zaczęłam ćwiczenia z Mel. B, później przeszłam na Chodakowska aż znalazłam swoje skarby :-) ściczę teraz z instuktorką info i Natalią Gacka (uwielbiam jej tabaty). Tabata jest świetna na podkręcenie metabolizmu.

Aha, co ważne przed ćwiczeniami trzeba wziąć therm fast slim (2 tabletki).

Ćwiczyłam zależnie od chęci i czasu (od godziny do 2), co najmniej 4 razy w tygodniu. Dodatkowo wypad na basen i saunę.
Latem będę jeździć na rolkach zamiast jednej sesji ćwiczeniowej.

Po ćwiczeniach koniecznie trzeba zjeść. Najlpiej jakieś lekkie białko, na przykład twaróg plus warzywa i pamiętać trzeba, że nie można jest na noc owoców.

Dietka naprawdę działa a ćwiczenia dodają kopa. Oczywiście można ćwiczyć o dowolnych porach, te co przedstawiłam są dla mnie najbardziej optymalne - czasami potrafilam ćwiczyć o 23 bo nie miałam wcześniej czasu.

Dieta jak i ćwiczenia po dwóch tygodniach wchodzą w krew i aż nosi by poćwiczyć.

Co ważne, trzeba odrzucić zupełnie słodycze (zresztą jak się ma dobrze ułożoną dietę to organizm nie potrzebuje słodyczy), nie pić gazowanych słodkich napojów, kompotów i czegokolwiek co ma w sobie tonę cukru, nie jeść przetworzonej żywności i jeść regularnie w małych ilościach i najlepiej o tej samej porze.
Jak sie ma ochotę na słodycze to można łykać chrom - dzięki niemu nie ma się łaknienia na słodkie.
Ja do tego biorę jeszcze magnez.

Polecam, chyba jedna z nielicznych dieta bez wyrzeczeń i głodu - ale nie mozna zapominać o ruszaniu się.
Nie jest to raczej dieta cud bo chyba nie gwarantuje szybkiego spadku wagi ale spadek wagi nie powoduje żadnych zwisów a dzięki ćwiczeniom mięśnie są ładnie wyrobione, sylwetka smukła a ciało jędrne.
Kupuję wagę, centymetr i zaczynam zmagania :-)
Odpowiedz
#16
Ważne by wypijać co najmniej 2 litry samej wody.
Odpowiedz
#17
Ta dieta o wiele bardziej mi się podoba niz to hcg, o wiele zdrowsza i w dodatku nie stawia na sam spadek wagi, ale i o ładną wysportowana sylwetkę :)
Choć warzywa to też węglowodany, więc surówka z mięsem na obiad powinna odpadac?
Odpowiedz
#18
Pau, miesko tak, ale owocow nie powinno jesc sie po 17 bo wtedy zwalnia metabolizm i przez noc one w nas gniją wydzielajac toksyny. Warzywa mozna zjesc wieczorkiem, nie przesadzajac z iloscia- one sa weglowodanami ale o malej ilosci cukru.
Ja jestem zwolennikiem weglowodanow zlozonych po treningu, niektorzy stoją przy bialku. Jedno jest pewne. Do 30 minut po wysilku yrzrba koniecznie zjesc cos pozywnego, bo inaczej wilczy glod wieczorem murowany :-)
Odpowiedz
#19
to prawda, że owoce i warzywa to węglowodany ale zaliczane są one do tzw. grupy neutralnej (oprocz chyba bananów, oraz roślin strączkowych), tak samo jak na przykład sushi, jogurty, śmietana, twarogi, sery mające ponad 50 % tłuszczu, orzechy, surowe ryby
Trochę to dziwnie brzmi ale jest na to jakaś teoria i sposób podziału
Być może chodzi tutaj o indeks glikemiczny jeśli chodzi o produkty węglowodanowe i do grupy neutralnej są zaliczane te o niskim indeksie więc mięsko z brokułami i marchewką może być :-)
Jeśli chodzi o białka to się w sumie nie zastanawiałam, lecę po tabelkach dostępnych w książkach i necie. 
W sumie dzielimy jedzenie na 3 grupy:
bialkowe
węglowodanowe
neutralne
Można  więc mieszać białkowe z neutralnymi i węglowodanowe z neutralnymi.
Odpowiedz
#20
(20-06-2016, 19:23)santamaria napisał(a):  Być może chodzi tutaj o indeks glikemiczny jeśli chodzi o produkty węglowodanowe i do grupy neutralnej są zaliczane te o niskim indeksie więc mięsko z brokułami i marchewką może być :-)

Brokul gotowany, ale na to marchewka surowa, bo gotowana ma bardzo wysoki indeks :)
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości