Witaj! Rejestracja

Głos Kobiet w Sieci

Witaj na naszym forum. Zanim napiszesz pierwsze słowo zapoznaj się z naszym regulaminem http://www.maszwybor.net/showthread.php?tid=2. Pamiętaj, jeśli przyszedłeś/przyszłaś tutaj aby naruszać nasz spokój, obrażać nas czy próbować dyskutować z naszymi przekonaniami twoja bytność tutaj zostanie natychmiast zakończona. Nie chcemy dyskusji ideologicznych. Nie chcemy rozmów czy postępujemy słusznie czy nie! Nie chcemy oceniania nas! Dlatego uważnie dobieraj słowa! (June 16, 2016)

Prosimy, przeczytaj najpierw ten dział: http://www.maszwybor.net/forumdisplay.php?fid=83 Jeśli jesteś pewna, że nie znalazłaś odpowiedzi na swoje pytanie, załóż wątek. W ten sposób unikniemy niepotrzebnego dublowania tematów. (August 17, 2016)


Dieta South Beach
#1
Dieta South Beach.
Na tą dietke składaja sie trzy fazy. Pierwsza trwa 2 tygodnie, kolejna faza trwa do osiagniecia upragnionej wagi, ostatnia jest właściwie dożywotnia.
Potrawy mozna komponowac wedle uznania i jesc w praktycznie dowolnych ilosciach. Najwazniejsze to trzymac sie tego co dozwolone i unikac zakazanego.

Pierwsza faza - przez pierwsze dwa tygodnie dozwolone są:
Wołowina - chude czesci: poledwica, rostbef, łata krzyzowa.
wieprzowina - poledwica, szynka gotowana i surowa.
cielecina - antrykot, udziec, nerkowka
jagniecina - udziec i comber
wedliny - piers z indyka lub kurczaka, szynka gotowana, wedzona. wszystko z niska zawartoscia tłuszczu
owoce morza - wszystkie
drób
soja - kotlety sojowe itp.
sery - tylko light, twarozek 0-3% tluszczu.
jajka - bez ograniczen.
produkty mleczne - mleko, maslanka do 1% tluszczu, jogurty niskotluszczowe, mleko sojowe nieslodzone
warzywa - swieze, mrozone lub z puszki (bez zawartosci cukru): baklazan, brokuly, brukselka, cebula, cukinia, czosnek, fasolka szparagowa, grzyby, jarmuz, kabaczek, kalafior, kalarepa, kapary, kapusta (kazda), karczochy, kielki, ogorki, papryka, pietruszka, pomidory, por, rabarbar, rzodkiewki, salata, seler, szczypior, szparagi, szpinak, fasola, ciecierzyca, soja, fasola mung.
orzechy - jedna porcja dziennie: do wyboru migdaly 15 sztuk, sezam 3 łyzki, slonecznik 3 łyzki, nasiona soi 1/4 szklanki, orzechy laskowe 25 sztuk, nerkowca 15 sztuk, włoskie 15 sztuk, pistacje 30 sztuk, orzeszki piniowe 30g, pestki dyni 3 łyżki, siemie lniane 3 łyzki.
tłuszcze - dziennie 2 łyżki do wyboru: oleje i oliwy, majonez niskotluszczowy, tłuszcze do smarowania bez kwasow tluszczowych trans
slodycze - 75-100 kcal dziennie: galaretki, dzemy, kakao, lody, napoje guma do zucia - wszystko bez cukru.
dodatki - bulion, chrzan, sok z cytryny, pasta paprykowa, przyprawy bez cukru, sacharyna, fruktoza (75-100 kcal dziennie), herbaty ziołowe, kawa i herbata z umiarem, soki warzywne bez cukru, gazowane bez cukru.
Zakazane:
mieso - czesci nie wymienione w dozwolonych.
produkty zbozowe - makarony, platki, pieczywo, ryz, owsianka, mączne itp
sery - wszystkie pełnotłuste
warzywa - buraki, dynia, kukurydza, marchew, rzepa, zielony groszek, ziemniaki i ketchup.
owoce - wszystkie zakazane.
nabiał - mleko i jogurty pełnotluste
alkohol - wszystkie zakazane.
napoje - soki owocowe i napoje zawierajace cukier.

Druga faza - do wymarzonej wagi:
Można wprowadzić do diety:
Owoce - brzoskwinie, czereśnie, grejpfruty, pomarańcze, śliwki, truskawki, winogrona
Warzywa - drobna fasolka, bób
Nabiał - mleko 1%, mleko sojowe light, jogurt naturalny bez tłuszczu, jogurt owocowy light
Produkty zbożowe - bułki i pieczywo pełnoziarniste, ryżowe, z ziarnami, muesli, płatki śniadaniowe: Frutina, Fitness, zwykłe płatki owsiane
Inne - budyń bez tłuszczu, gorzka czekolada, czerwone wino.
Można ale rzadko:
Produkty zbożowe - bułki pszenne, chleb pszenny biały, ciasta, ciastka, makarony z mąki pszennej, naleśniki, płatki kukurydziane, ryż biały
Warzywa - buraki, kukurydza, marchew, ziemniaki
Owoce - ananas, arbuz, banany, owoce z puszki, rodzynki, soki owocowe
Słodycze - dżemy, lody, miód.

Ostatnia faza:
Można jeść wszystko ale juz z umiarem i rozsadnie. Można tez jeden dzien w tygodniu stosowac tylko produkty dozwolone w pierwszej fazie.

Widzialam efekty tej diety i sa naprawde zadowalajace. Osobiscie zaczelam ale tak jakby od 2 fazy bo chudnac nie musze ale chcialam poczuc sie lżej i korzystniej w własnej skórze i to tez sie udalo po czym...zaliczylam wpadke ;)
Odpowiedz
#2
Wpisuję się w wątek. Od jutra zaczynam. Dziękuję owieczko za rozmowę i słowa otuchy. Znów zaczęłam wierzyć, że uda mi sie zrzucić te moje kilka kilogramów których tak bardzo nienawidzę.
Mam pytanie odnośnie drobiu w pierwszej fazie- skórkę trzeba zdjąć?
I jeszcze jedno- czy tak jak w dukanie nie zalecany jest sport? Zobowiązałam się biegać z przyjaciółką, poza tym, ze kilogramów ubyło niewiele po prostu mnie to wciaglo i widzę tu rezultaty w cellulicie- skóra zrobiła się gładsza, bardziej napięta.
Odpowiedz
#3
Wiem ze lubisz skórkę ale lepiej zdjąć.
Sport jest wskazany nie tylko ze względu na dietkę wiec śmiało biegajcie :-)
Odpowiedz
#4
Jak jakaś dieta nie zaleca sportu przy jej stosowaniu, to jest to do dupy dieta.

Biegaj, Samosiu. Jestem zdania, dieta bez ruchu to zła dieta i jest bardzo nisko skuteczna na dłuższą metę. Cieszę się, że masz z kim biegać. To na wagę złota takie towarzystwo. Ja na nordic chodzę niestety sama :(
"Barbie nie może cenić innych kobiet, ponieważ musi z nimi rywalizować: jestem piękniejsza, zgrabniejsza, nie mam cellulitu, mam narzeczonego, a ty nie masz. Potem kobiety wyobrażają sobie, że wystarczy wyjść za mąż, aby mieć u stóp cały świat. Nikt im nie mówi, że małżeństwo to jest ogromna, ciężka praca."
Maria Janion
Odpowiedz
#5
No super ja bede dalej tluc dukana ale po wszystkim ::-) zdawaj relacje jak Ci idzie
Odpowiedz
#6
Dziękuję, że jesteście. Trzymajcie kciuki :) A nasza przyjaźń się odnowiła dzięki bieganiu, cieszę się bo nie jestem już taka samotna. :) Dziś idę na zakupy po mrożonki i chude mleko :)
Odpowiedz
#7
Kupiłam mrożonki. Można groszek zielony i fasolkę szparagowa? A brukselkę?

Oj przepraszam. Są dozwolone.

A przecier pomidorowy? Bo skladu nie ma. A jutro moze leczo zrobię :)
Odpowiedz
#8
Mozesz o ile mozna pomidory rob i wcinaj smacznego :-)

Pomidory sa w skladzie doczytalam mozesz kupic tez pomidory w puszce :-)
Odpowiedz
#9
Samosia powodzenia! :) ta dieta podoba mi sie zdecydowanie bardziej niż ducana, po tym jak zobaczyłam kobiety w szpitalu, których nerki nie wytrzymały takiej ilości białek. widać nie wszystko dla każdego :) choć osobiście aktualnie stosuje dietę "mniej żreć, więcej się ruszać" ;)
Odpowiedz
#10
Oj pau, stosowałam tę dietę i efekty mizerne :( MŻ nie dla mnie. Spróbuję SB i zobaczymy.

Schudłam 200 gr jedząc na dzień woreczek brązowego ryżu z sałatą i filetem z kurczaka. Ponadto pilam 2 kawy z mlekiem, jajecznicę bez tłuszczu, sałatkę z salaty kapusty pekińskiej, albo białej, zero cukru, słodyczy, ewentualnie zjadałam bulke z chudą wędliną :((( biegałam, ćwiczyłam ehhh
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości